Friday 4 July 2014

SWEET NYE NUR EFFA FAZIRA BT ROSLI NIE.. :D HEHEHEHE

ASSALAMUAAIKUM...
HAI SEMUA..
SELAMAT PAGI..
HARAP KORANG SEMUA PUASA LAH EH.. HAHAHAHAH

ape pasal tajuk tu macam tu..hahaha.. aku pun ta taw lah... NUR SAYYIDAH NAFISAH BT MOHD SULAIMAN (MOHON JANGAN JELES EHH..)hehehehe

cite nye pasal semalam... tengah boring, pastu WhatsApp la si EFFA FAZIRA nie.. hahahah...
macam2 di sembangnye...  saja nak mengusik si EFFA nie... 

aku: lpor ler

effa: uih, pose x bek ckp gitu..sabar lagi brp jam jew..

aku:berdendang sayang.. hehehe

effa : Alalala dondang, dongdang lah sayang... hahahah

aku: hahahha,,siap nyanyi lagi...

effa: untk hang apa saja hana.. hahahahah

aku: hahah.. terharu kot..

effa: haha.. sweeet kan... Ida pnah wat kat ang mcm tu.. x da kan?

aku: so sweet..

effa: aku ja wat.

aku:Ida mne pnh buat.. hahah(sory ida..heheheh)

effa: untung taw dpt kwn mcm aku..sila UPDATE  tentang KESWEETAN aku..hahahaha....

ko mmg sweet EFFA,IDA.. susah nk cri KAWAN mcm korang..
#akusayangkorang.. :D

bye2..nnti aku update lagi... Assalamualaikum..



No comments:

Post a Comment