Wednesday 2 July 2014

HARI KE-4 DI BULAN RAMADAN..

ASSALAMUALAIKUM.. :) 
HELLO!!!
HAI!!!
HELLO HELLO HAI!!!
HAI HAI HELLO!!!

Dah knpe nie farhana oiiii...hahaha..ikut PRS lak..hahaha..macam apa jer...
boring2 kat pjabat nir.. saja mengada update blog nie... hahaha.. suka hati aku lah.. boss pun tak der.. boss x masuk hari nie...

Hari ni keje tak da buat sangat.. cuma kne buat portal, dengan menggunakan JOOMLA..
mak aii..apa JOOMLA tu??? aku pun bru dengar

JOOMLA !! dri segi yg aku paham lah .. ia nya percuma, sumber terbuka
- ia merangka kerja pengurusan kandungan(RMF) untuk menterbikan kandungan web.
-di tulis di dalam PHP
-menggunakan objek berorientasikan pengatucaraan teknik (OOP) ida hang taw kan apa ,my sql, ms sql atau pun postagre sql,dan pangkalan data...

tiba2 bos pulak suruh buat portal dengan menggunakan JOOMLA.. tapi kne tunggu budak practikal dri U.. sorg lagi.. bru buat sepenuhnye..tp boss nk tgok jugak da mula sikit ke belum..
masalah2...

k lah..mau cau dulu.. bye2.. assalamualaikum.. :D

3 comments:

  1. gle bak hang..
    laman web tuh..
    cam best je..
    syok la..
    t FARHANA ZULKIFLE tolong ajar gue ya..
    mekasih..
    oop?? naya hang hana oii..
    subjek killer sem 3 tuh..
    hang kna study lek lok..
    kalau hang da study tuk wt laman web mknanya hang da boleh faham la kalau sem depan hang masuk kelas..
    untunglah..
    pape pun good luck weyh..
    :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha....kalo ingat aku ajar lah hang... oop siyez aku ta paham subjek tu... naik juling mata aku. Hahhhhahaha....

    ReplyDelete
  3. hang kena tana senior kat situ..
    susah kot subjek tuh..
    hang kna fokus..
    x leh memain..
    "ya allah, berilah supaya farhana zulkifle igt mcm mana nak buat laman web supaya dye boleh ajar kami".. aminnn

    ReplyDelete